Усі вже, здається, звикли до сюрпризів «Київстар»! Не встигли оговтатися після недавнього підвищення тарифів, як маю повідомлення, що мій тариф за 50 гривень 18 березня буде змінено на новий за 75. Не розумію, чому рік у «Київстар» триває 13 місяців, а розрахунковий період чотири тижні, або 28 днів? На якій підставі мобільні оператори вважають, нібито їм видніше, що саме потрібно клієнтові? Куди піде різниця за невикористані, але сплачені наперед послуги мобільного зв’язку, адже у моєму випадку термін чергової сплати спливе аж за два тижні? Навіщо пропонувати послуги мобільного Інтернету та смс тим, кому потрібні лише дзвінки? Невже не можна запровадити якийсь соціальний тариф для пенсіонерів? Куди дивляться Антимонопольний комітет та Держспоживслужба України!

Київ.