Відтепер громада зможе взаємодіяти з поліцією через спеціальні інформаційні термінали. Стійкі до ударів, із сенсорними екранами, захищеними спеціальним склом, такі термінали налаштовують для роботи у пілотних — Шевченківському та Голосіївському — відділках поліції. Кожен із них буде адаптований під потреби окремого відділку.

«Таке технічне рішення насправді спрощує комунікацію і робить її ефективнішою, виключаючи при цьому подекуди зайве — людський фактор, але водночас дає більше можливостей для забезпечення прав і потреб громадян», — пояснив заступник голови Нацполіції Костянтин Бушуєв на презентації інноваційного інструменту.

Поліцейські термінали насамперед виконуватимуть інформаційну функцію. Так, користувачам будуть доступні загальні дані про Нацполіцію, контакти підрозділів і правозахисних організацій, графік прийому громадян, відомості про права людей. Серед інших функцій інструменту — «Мій дільничний офіцер поліції», «Викликати поліцію 102», «Їх розшукує поліція», «Оцініть роботу термінала» та «Я — дитина» (функція, через яку дитина може розказати, що вона в біді).

Також за допомогою новітньої розробки кожен охочий зможе повідомити про правопорушення, свідком якого став, чи записатися на прийом до працівників поліції.

За словами директора Української фундації правової допомоги Миколи Сіоми, у рамках пілотного проекту їхня організація виготовила й передала Нацполіції три інформаційні термінали. Фінансову допомогу забезпечили Міжнародний фонд «Відродження» та Посольство США в Україні. Надалі планують розширення географії інформаційних терміналів, зокрема й на територіальні громади.

Фото: mvs.gov.ua