Опубліковано 50 найдорожчих українських національних торговельних марок.

Список складено на основі даних, наданих їх правовласниками, інформує портал Finance.ua. До рейтингу потрапили виробники напоїв і продуктів харчування, мережі АЗС і мобільні оператори.

Так, перше місце посідає «Київстар» вартістю 245,2 млн дол. Друге — «Моршинська» вартістю 178,2 млн дол. Третє — «Фокстрот» (176,9 млн дол.).

Виробники продуктів харчування представлені, зокрема, марками «Торчин» — 12-те місце (135,2 млн дол.), «Roshen» — 16-те місце (126,7 млн дол.), «Світоч» — 19-те місце (117,2 млн дол.), «Рудь» — 30-те місце (100 млн дол.). До списку також потрапили холдинги аграрної та харчової галузей: «Наша Ряба» — 21-ше місце (113,3 млн дол.), «М’ясна гільдія» — 35-те місце (95,3 млн дол.), «Бащинський» — 37-ме місце (92,7 млн дол.), «Комо» — 43-тє місце (74,1 млн дол.) і «Пирятин» — 45-те місце (65,9 млн дол.).