Уже завтра стартує XVII Міжнародний фестиваль-конкурс дитячо-юнацької журналістики «Прес-весна на Дніпрових схилах». Протягом трьох днів столиця і Київський палац дітей та юнацтва прийматимуть юних газетярів, фотографів, блогерів, телевізійників. А змагатимуться вони з актуальної нині теми «Брендинг моєї країни, моєї родини».

Фестиваль обіцяє стати захопливим і масштабним: завітають приблизно 300 учасників із 17 областей України та семи країн: Білорусі, Польщі, Франції, Нідерландів, Чехії, Словаччини, Словенії. Серед учасників фестивалю — більш як 40 дітей із Луганської і Донецької областей. Також у заходах фесту візьмуть участь понад 500 киян — учасників і переможців міських форумів, літературних та журналістських конкурсів.

Треба сказати, що творчі роботи на конкурс юні медійники надсилають заздалегідь. Кожну прискіпливо оцінює професійне журі — журналісти-практики провідних засобів масової комунікації України, науковці та практики столичних вишів. Цьогоріч надійшло майже 1000 робіт у десяти номінаціях: «Літературний твір», «Газета», «Журналістська робота», «Інтернет-журналістика та ІТ-проект», «Медіа-проект», «Телефільм», «Фоторепортаж», «Радіоробота», «Традиції та новаторство». До речі, однією з найоригінальніших номінацій фестивалю є «Голос покоління Z», де юні акули пера оцінюють роботи дорослих журналістів-професіоналів, які пишуть про молодь і для молоді.

Переможців оголосять уже завтра на урочистій церемонії! Звісно ж, автори найкращих робіт отримають нагороди та цінні призи. Окрім урочистостей, на фестивальників чекають квести, майстер-класи від фахівців, нічна редакція «ІнфоМанія», вечірка «Open Air», екскурсія «Вечірній Київ у Дні Європи», алея «Прес-весни», брифінг «Древній Київ. Подорожуй у часі!», ярмарок медіа-ідей «Вільна преса — вільна країна», інтерактивні локації відділів КПДЮ та вишів.

Та найбільш цінним для всіх без винятку учасників фестивалю (як щороку зізнаються вони самі!) є спілкування, нові враження, обмін досвідом між делегаціями різних країн і та дружба, яка може зародитися тільки між тими, хто об’єднаний спільними захопленнями, світобаченням, ідеями та прагненням реалізуватися в журналістиці.

Вл. інф.