Про це йшлося на засіданні виконкому міської ради.

Вказуючи на необхідність такого кроку, перший заступник міського голови Григорій Недопад зауважив, що перелік формувався шляхом дослідження. Так, зокрема, на Соборності є відрізок, де зупинки розташовано за 200 та навіть 100 метрів одна від одної, що недоцільно.

У процесі дискусій щодо цього питання член виконкому Ігор Муковоз зазначив, що коли скорочуються зупинки, зменшуються витрати пального чи електроенергії. Проте якою саме буде ця економія, сказати важко, оскільки в Луцьку немає конкретних досліджень пасажиропотоку.

Директор підприємства електротранспорту Володимир Пуц нововведення підтримав однозначно: тролейбусники зацікавлені в ліквідації проміжних зупинок, адже там сідають або виходить зазвичай лише 2—3 пасажири. Таке скорочення, окрім створення незручностей для певної категорії населення, повинно мати й свої позитивні сторони. Зокрема, було б добре, якби керівники міста змогли проілюструвати економічну вигоду цієї акції, а також показати, наскільки завдяки цьому прискорився рух на маршрутах. А саме так має бути.