Давайте спробуємо... повернути надмірно сплачені кошти за опалення та гаряче водопостачання

Упродовж кількох днів намагалися зв’язатися з операторами кол-центру «Київтеплоенерго». Але зрозуміли нарешті, що це просто нереально! Автовідповідач налаштований так, що після кількох прослуховувань загальної інформації і тицяння пальцем у клавіатуру телефону, коли здається, що от-от, нарешті, випаде радісна нагода поспілкуватися-поскаржитися живій людині, а не машині, відбувається роз’єднання...

Зовсім не хотілося у літню спеку зависати протягом кількох годин у так званому Центрі комунального сервісу (ЦКС). Хоч він і названий по-сучасному, але знаємо: навідувалися у ЦКС ДТЕК, де довелося провести в черзі чотири години, а на вирішення питання пішло вісім хвилин. При нагоді розповімо...

Ми пішли своїм шляхом. Добре, що нині є таке розмаїття комунікаційних засобів, що і німого примусять заговорити. Даруйте. Нікого образити не хотіли. Це художньо-ідіоматичний вираз, і не більше. Отож у соціальних мережах заходимо на сторінку КП «Київтеплоенерго» і... беремо бика за роги. Тобто ставимо конкретне запитання у месенджері. Допоки?!! Наприклад. І чекаємо. Не знаємо, як кому пощастить, а ми свою відповідь отримали протягом кількох годин. І, вірите, хоч поки що не зовсім задоволені результатом, але сподіваємось на подальший діалог.

Під час нашого спілкування у соцмережі сплило запитання, яке і сьогодні для багатьох теперішніх клієнтів «Київтеплоенерго» є актуальним. А саме — повернення коштів, помилково (назвемо це так) сплачених попередникові — ПАТ «Київенерго». Мова про тих, хто дисципліновано платив і намагався наперед розрахуватися за послуги гарячого водопостачання та опалення. Хто ж знав, що на зміну одній конторі прийде зовсім інша. От і «загубилися» грошенята киян на чужих приватних рахунках. У декого були переплати по 5—6 тисяч гривень. Минув рік, і, звісно, ніхто не подумав повернути гроші! І, що найобурливіше, не поспішає це робити, та й, схоже, не збирається.

Тим часом нам повідомили, що КП «Київтеплоенерго» не є правонаступником ПАТ «Київенерго». (Хто б сумнівався!) Тому, мовляв, про автоматичний перерахунок забудьте й думати. Все як завжди: у найгірших традиціях. Вигрібаємо жар руками самих потерпілих. Цитуємо: «...Для отримання роз’яснень (навіщо нам ваші роз’яснення? гроші віддайте!) та повернення надмірно сплачених коштів за послуги з централізованого опалення та гарячого водопостачання, які були сплачені безпосередньо споживачами, що надавалися в період до 1.05.2018 р., необхідно звернутися до будь-якого сервісного центру комунального концерну «Центр комунального сервісу» та надати необхідні документи: заява платника про повернення на ім’я керівника ПАТ «Київенерго», копія паспорта платника, копія ідентифікаційного коду платника, завірені банком банківські реквізити платника для перерахування коштів, копія оплаченої квитанції платника на рахунок ПАТ «Київенерго» на суму, що не менше зазначеної в заяві до повернення».

Знаєте, що найбільше обурює у цій ситуації? Що кожен іржавий цвях надуває щоки, уявляючи себе шкворенем, і вимагає купу різних не потрібних ні йому, ні вам паперів, аби загальмувати вирішення питання. Мусимо коритися...

Малюнок Олексія КУСТОВСЬКОГО