Міські бібліотеки Хмельницького отримали видання з AR-технологіями, коли на книжку «накладаються» віртуальні елементи, завдяки чому вона оживає. У книгозбірнях новинки з’явилися завдяки проектам, що стали переможцями міського бюджету участі. В електронних ігрових і навчальних виданнях герої оживають та рухаються, картинки стають не просто тривимірними, а дуже реалістичними та барвистими. За допомогою смартфону маленькі читачі можуть взаємодіяти з героями, спостерігати, як вони рухаються й трансформуються, прослуховувати віршики. Така новинка — це перше, що презентували у рамках проекту «SMART-бібліотека — помічник розумного міста». Надалі на читачів ще чекають 3D-принтер, ручки-сканери та чимало інших технологічних новинок.