Завдяки новій грі-монополії, яку презентували в Тернополі, можна більше дізнатися про обласний центр та села, які увійшли до міської об’єднаної територіальної громади.

«Півроку тому виникла ідея створити цю гру. Завдання було нелегким. Вирішили не поспішати з термінами реалізації проекту. Пропрацьовували кожен населений пункт, усі запитання та завдання, які мали бути представлені в монополії. Працювали і над  правилами гри. Випробовували забаву практично — грали в монополію, програвали і, таким чином бачили, що не так, що потрібно змінити. Наступний етап створення гри — її дизайн, який потрібно було якісно розробити», — розповів ініціатор проекту, керівник ГО «Освітньо-аналітичний центр розвитку громад» Максим Черкашин.

У процесі втілення гри в життя також спілкувалися з партнерами та шукали спонсорів проекту. Однією з тернопільських фірм, яка підтримала реалізацію задуму, стало підприємство «Опілля». На думку представників підприємства-союзника, така настільна гра буде не тільки цікавою, а й корисною для дорослих та діток, адже завдяки монополії містяни та туристи зможуть отримати більше пізнавальної інформації про Тернопіль.

«Підприємство відгукнулося на прохання підтримати проект зі створення гри, яка сприяє туристичній популяризації Тернополя. Наше місто — не тільки привабливе для відвідувачів, а й має значний економічний потенціал. Саме тому тут варто реалізовувати ініціативи, які сприятимуть популяризації міста  і, відповідно, розвитку внутрішнього туризму. Завдяки цьому Тернопіль поступово ставатиме дедалі відомішим», — наголосив менеджер з маркетингу корпорації «Опілля» Василь Мацюк.

Варто додати, що гру «Тернопільська громада» розробники мають намір безплатно передати в усі тернопільські школи та села громади. Також її можна придбати в Інформаційно-туристичному  центрі Тернополя.