Чотири рейси з пасажирами виконав на новій переправі пором катамаранного типу «Oltisoru». Надалі тут працюватимуть пороми схожого типу.

Під час випробувальних рейсів співробітники поромного комплексу, прикордонники й митники України та Румунії перевірили готовність до відкриття нового пункту пропуску через держкордон. На борт порома в’їхали навантажена автоцистерна та кілька легкових автомобілів.

Рейс триває 7—8 хвилин в один бік. Ще майже п’ять хвилин витрачається на швартування. Таким чином, основним фактором, що визначає пропускну спроможність поромної переправи, стає швидкість оформлення на прикордонному пості пропуску. Випробування показали повну готовність гідротехнічних споруд переправи до прийому й відправлення вантажопасажирських поромів. На обох причалах створено всі умови для комфортного прикордонного та митного контролю автомобілів і пішоходів.

Пропускна спроможність нової переправи має становити приблизно 200 вантажних автомобілів, 500 — легкових і пасажиропотік — 1500 осіб. На ній працюватимуть чотири пороми. Друга проектна черга передбачає будівництво ще одного причального комплексу з українського боку, а також можливість запуску більш містких поромів або ж більшої їх кількості — навіть на першому етапі.

Український кордон між Україною й Румунією по Дунаю — 187 км. На цій ділянці не було жодного мосту або поромної переправи. Щоб потрапити в Румунію з території Одеської області, необхідно було їхати через Молдову — усі автомобільні й залізничні прикордонні переходи між Україною й Румунією розташовано у Закарпатській і Чернівецькій областях. Автомобілістам, які їхали з Одеської області в Румунію, необхідно було робити гак через Молдову завдовжки понад 200 кілометрів. Після запуску поромної переправи через Дунай «Орлівка — Ісакча» шлях для вантажоперевізників з Одеської області в Румунію, Болгарію й Туреччину скоротиться на 200 км.

Фото з сайту «Южный курьер».