На практиці це означає зменшення інвестицій для міста у ремонт доріг, будівництво шкіл та дитячих садочків.

«Якщо хтось думає, що скасувавши пайові внески, ми здешевимо житло в Україні, то це не правда. Без пайових внесків не буде інфраструктури і будівництва. Ми просто зменшимо темпи будівництва. Щоб почати будувати, повинна бути інфраструктура», — прокоментував Андрій Садовий.

Завдяки прозорим правилам гри Львів третій рік поспіль виступає лідером зі сплати пайового внеску серед місцевих бюджетів України, попереду лише Київ.

Завдяки прозорій методиці розрахунку місто в 2017 році отримало 133 млн грн пайового внеску, у 2018-му — 152 млн грн, а в 2019-му заплановано 221 млн грн.

Як пояснили у міськраді, пайовий внесок на розвиток соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури є платою, яку забудовник перераховує за право реалізувати свій проект будівництва. Завдяки цим коштам у Львові будують дороги, замінюють інженерні споруди, купляють автобуси, трамваї та оновлюють інфраструктуру. Відповідно до Бюджетного кодексу, кошти пайової участі надходили до бюджету місцевого розвитку.