Її перемішують зі спеціальною рідиною, яка перетворює матеріал на тверде покриття. Гарантія якого — десять років, а вартість — у п’ять-шість разів нижча за асфальтобетон. Останні тридцять років такої технології дотримуються вже півсотні країн.

Саме про це голова облдержадміністрації Ігор Бондаренко говорив із директором австрійської фірми «Хользо ГмбН» Чабою Палфі, менеджером Йосипом Ола та директором ужгородської фірми ТОВ «Хользо Україна» Андрієм Сербайлом.

Начальник Служби автомобільних доріг у Закарпатській області Михайло Попович підтвердив, що технологія пройшла випробування в експертному столичному інституті. Будують таким способом у будь-яку погоду, а зведену автотрасу можна використовувати за основу для асфальтобетонного покриття. Перший експериментальний кілометр шляху планують збудувати між селами Данилово та Олександрівка Хустського району в жовтні.

— Не бачу перепон, аби не використати на Закарпатті цю унікальну технологію. Якщо вона доведе свою ефективність, це дасть змогу в кілька разів пришвидшити будівництво доріг, — наводить слова очільника області прес-служба ОДА.