Схоже, між летовищами сусідніх українських міст уже з’являються натяки якщо не на економічну конкуренцію, то на певне моральне суперництво. Причому недвозначні. Просто на презентації за участю міжнародних експертів Європейського банку реконструкції та розвитку і журналістів директор комунального підприємства «Херсонські авіалінії» Віталій Кучерук закликав державу та місцеву владу припинити вливання у розвиток аеропорту Миколаєва, віддавши перевагу такому ж об’єкту у Херсоні. Аргументи Віталій Петрович наводив досить переконливі, а не спирався на «подобається / не подобається».

— Наша країна поки що не така багата, аби розвивати одразу два аеропорти, розташовані на відстані шістдесяти кілометрів один від одного. Треба обирати один, орієнтуючись на економічні можливості. Так, у модернізацію аеропорту Миколаєва необхідно вкласти 1,2 мільярда гривень, у летовище Херсона — 1 мільярд. До того ж реконструкція нашого аеропорту почалася ще 2014 року, і нині він уже має міжнародний статус, обслуговуючи регулярний рейс Херсон — Стамбул. А з грудня має додатися ще й рейс Херсон — Краків, який обслуговуватиме відомий лоукостер «Ryanair», — вичерпно пояснив свою позицію директор КП «Херсонські авіалінії» Віталій Кучерук. — При цьому ми не хочемо нічого привласнювати. Аеропорт можна назвати «Херсон — Миколаїв», «Кримським» чи «Таврійським», аби ніхто не ображався.

Нині у Херсонському аеропорту, який обслуговує згадане комунальне підприємство, під егідою Європейського банку реконструкції та розвитку працює група міжнародних експертів. Вони визначають можливість та перспективність для передачі об’єкта в концесію. У їхньому списку — також повітряні ворота Запоріжжя, Львова та Чернівців. А от аеропорт Миколаєва в ньому якраз не фігурує. Якщо ж такий концесіонер для аеропорту в Херсоні знайдеться, йому згідно з бізнес-планом запропонують вкласти в розвиток інфраструктури 95 мільйонів доларів до 2028 року. А через дев’ять наступних років проект має повністю окупитися.