Він був складений на базі тролейбуса Skoda 21 Tr протягом літа 2018 року, після чого машина майже рік проходила сертифікацію. Після одержання всіх необхідних документів на введення в експлуатацію електробус почав курсувати за тролейбусним маршрутом № 10.

— Поки що він один, тому працює на «десятці» і паралельно проходитиме тестові випробування вулицею Балковською. Я сподіваюся, що за 6—8 місяців ми складемо ще чотири одиниці таких електробусів. Тоді зможемо запустити повноцінний маршрут цією вулицею, яка свого часу залишилася без електротранспорту», — заявив директор КП «Одесміськелектротранс» Дмитро Жеман.

Для повної підзарядки батарей електробусу необхідно 40 хвилин. Однак перевага одеської розробки в тому, що машина не повинна для цього стояти десь на кінцевій зупинці, а може їхати в режимі звичайного тролейбуса, заряджаючись на ходу.

Фото: odesa.depo.ua