Замовила в інтернет-магазині «Алло» мікрохвильову піч «Самсунг». На пошті немає можливості перевірити працює вона чи ні. Коли принесла покупку додому, з’ясувала, що вона не працює. Я її одразу відправила в інтернет-магазин «Алло» і попросила повернути гроші. Але мені сказали, що треба було перевіряти під час отримання. У результаті вони чотири чи п’ять разів надсилали мені браковану піч. Я її більше не одержувала. А нещодавно зателефонували і повідомили, що вона стала непридатною. Я попросила їх розібратися, і повернути гроші. Відповіли відмовою. Хотілося б знати, чому інтернет-магазин «Алло» відправляє своїм покупцям побутову техніку, не перевіривши її. А якщо покупець виявляє заводський брак, то таку техніку не заміняють і гроші не повертають, чим, вважаю, порушують Закон України «Про захист прав споживачів».

Луганська область.