Багато хто з пасажирів пам’ятає випадок, коли на початку листопада рано-вранці у підземці стався збій у роботі електронного квитка, що загрожувало справжнісіньким колапсом. Утім, якось минулося. Аж раптом — чергове лихо. Дедалі частіше бачу, як у більшості пасажирів-пільговиків не спрацьовує «Картка киянина». Одні дисципліновано чекають якийсь час, доки система «обнулиться» і дозволить пройти, інші поспішають у чергу до віконечка каси, щоб придбати жетон. І перші, і другі недобрим словом відгукуються про цифровізацію і згадують часи, коли жетони у метро можна було купити будь-де і навіть про запас. Скаржаться і на метрополітен, і на Ощадбанк, які мали б забезпечити безперебійну роботу карток... А ви кажете — цифровізація!

Київ.