Українська компанія буде на субпідпряді в чеської, а це означає, що частина коштів за виконані роботи залишиться в Україні в ІТ-секторі. Розробники повинні змінити весь принцип роботи. Відтепер місто замовлятиме послуги перевізникам, а ті отримуватимуть кошти за кілометри проїзду. Якщо транспорт не виїхав на лінію, то коштів автоперевізник не отримає.

Як вважає міський голова Львова Андрій Садовий, попереду — велика робота. Кожен житель міста повинен отримати картку для проїзду, яку приставлятиме до валідатора в трамваях, автобусах і тролейбусах. До цього нововведення будуть задіяні центри надання адміністративних послуг і соціальні служби. Паралельно з впровадженням е-квитка місто розширюватиме парк пасажирського транспорту — придбає 300 одиниць нової техніки.

Проект автоматизованої системи оплати проїзду в громадському транспорті здійснюється за фінансової та консультаційної підтримки ЄБРР. Його загальна вартість — 11,2 млн євро, з них 10 млн євро — кредит ЄБРР і 1,2 млн євро — внесок міськради Львова. Нова система оплати водночас впроваджуватиметься у комунальному і приватному транспорті.

Назву для електронного квитка — ЛеоКарт — під час соцопитування запропонував мешканець Львова Андрій Карп’як. Йому вручили сертифікат на право проїзду протягом року всіма видами громадського транспорту міста.