Він сповіщає жителів міста про планові та аварійні відключення міських комунікацій (вода, світло, газ, опалення) за адресою. За цей час до сіті-боту підключилося понад дві тисячі тернополян, які отримали майже 20 тисяч інформаційних довідок та сповіщень, повідомляють на сайті Тернопільської міськради.

За допомогою сіті-боту мешканці можуть не лише отримати сповіщення щодо вимкнень міських комунікацій, а й повідомити про відсутність води, опалення чи світла у оселі або виникнення будь-якої аварійної ситуації. Заявка тієї ж миті надійде до системи сіті-боту, й усі аварійно-диспетчерські служби працюватимуть над її вирішенням. Завдяки цьому додатку можна дізнатися актуальну інформацію про роботу соціальних чи муніципальних служб Тернополя, їхні адреси та контактні номери телефонів, а також оцінити роботу служб. Із сіті-ботом уже працюють практично всі служби, які надають комунальні послуги в Тернополі.

Нагадаємо, що сіті-бот «Назар» став переможцем національного конкурсу Open Data Challenge 2019, що проводився за підтримки Міністерства з питань цифрової трансформації України в партнерстві з Фондом Східна Європа, TAPAS Project/Прозорість та підзвітність у держуправлінні та послугах та 1991 Open Data Incubator. У Тернополі цей сервіс реалізовано за підтримки Тернопільської міськради та представництва Viber в Україні.

Інфографіка з сайту міськради.