Результати невтішні: в області працює лише один пересувний пункт із трьох наявних. За такого стану речей, звичайно, важко контролювати навантаження на дорожнє полотно шляхів обласного та державного значення, частина з яких продовжує перебувати в аварійному й навіть катастрофічному стані, а частина (йдеться насамперед про автодорогу через Бобринецький район у напрямку Миколаєва) вже капітально відремонтовані. І в тому, і в іншому випадку такий контроль був би не зайвим.

Як повідомили під час наради в ОДА, згідно з розпорядженням голови облдерж-адміністрації, з метою збереження дорожнього покриття обласному управлінню Укртрансбезпеки доручено забезпечити цілодобову роботу на автошляхах області трьох пересувних пунктів габаритно-вагового контролю транспортних засобів.

Однак, за інформацією представників управління, ще один пересувний пункт перебуває в несправному стані. Не забезпечено поки що й цілодобового проведення габаритно-вагового контролю і пересувним пунктом, що перебуває на балансі ДП «Кіровоградський облавтодор».

Єдине, що втішає, — пік зловживання перевізниками максимально допустимою вагою вантажівок припадає на період перевезення зібраного врожаю. Тож ще є час навести лад.

У будь-якому разі використання пунктів контролю — це значно дешевше, ніж безкінечно ремонтувати дороги після фур, на які примудряються вантажити по 100 і більше тонн.