Якщо вже в «Укрзалізниці» дохазяйнувалися до того, що неодмінно треба або здаватися «Deutsche Bahn», або говорити про консультування керівництва компанії з питань реформування та ліквідації корупційних схем на залізничному транспорті досвідченими іноземними фахівцями, то питається: а за що ж платили астрономічні зарплати екс-голові правління польського оператора залізничних перевезень Войцеху Бальчуну, який з 2016-го по 2017-й очолював «УЗ», або Крістіану Куну, що є вже кілька років членом Наглядової ради «Укрзалізниці», який в недавньому минулому, до речі, був членом правління тієї ж німецької «Deutsche Bahn»?! Значить, їм на допомогу для «стратегічного консультування» нашої залізниці прийдуть ще з десяток «спеціалістів», які докладуть максимум зусиль, щоб зруйнувати те, що залишилось?

Київська область.