Завдяки їй планують створити електронний документообіг між установами громади, сформувати низку реєстрів. Уже тепер всі розпорядники коштів працюють в цій системі. Вона контролює документообіг і надає можливість відстежувати всі витрати і надходження місцевого бюджету. Надалі в ОТГ хочуть об’єднати земельний і бюджетний реєстри. Тут не тільки відображатимуться всі земельні ділянки, а й те, хто і які податки за них сплатив, а де є борги.

Надалі в програмі з’являться ще й реєстри мешканців громади та комунального майна. Об’єднання всієї інформації в одній програмі дасть змогу дуже швидко отримувати всі необхідні дані, контролювати рух коштів, стежити за діяльністю влади. Водночас це допоможе прискорити надання адмінпослуг мешканцям ОТГ.