Оскільки він з’єднує центр міста і кілька магістральних шосе з трасою на Ковель, рух транспорту на ньому надзвичайно інтенсивний, тут часто виникають затори.

Найбільш економічно обґрунтованою є пропозиція, щоб збільшити ширину проїжджої частини за рахунок пішохідних доріжок, змонтувавши замість них одну на зварних металевих конструкція впритул до мосту зі сторони супермаркетів «Наш край» і «Нова лінія». Це дасть змогу облаштувати три смуги для автомобілів з реверсною організацією руху: дві смуги до обіду будуть відкриті в бік центра, в другій половині дня ними рухатимуться автомобілі, які прямують із середмістя в напрямку Ковеля. Складнощів для пішоходів це теж не створить, адже переважна більшість з них користується саме пішохідної доріжкою з південної сторони мосту, прямуючи до магазинів і на вулиці Шевченка та Чернишевського.

— Такий варіант є найбільш оптимальним, не надто дорогим і не потребує тривалого часу для реалізації. Тож уже замовляємо проектно-кошторисну документацію на вказані роботи, — розповідає радник міського голови Ігор Поліщук.