Саме завдяки йому з’явилася можливість прокласти цей маршрут, частина якого не має електричної контактної мережі, та з’єднати центр міста з віддаленим мікрорайоном Велика Кохнівка значно дешевшим для пасажирів комунальним електротранспортом. Раніше вони могли виїхати звідти тільки приватними маршрутками, в яких, скажімо, не передбачено пільгового перевезення пенсіонерів. «Автономний» тролейбус фактично повернув їм пільгу. Не кажучи вже про те, що їхати в сучасному тролейбусі комфортніше, ніж у старій маршрутці.

Стартуючи з річкового вокзалу, «рогатий» більшу частину маршруту рухається звичним ходом, а на ділянці від мосту, який кременчуківці називають «пивзаводівським», до зупинки «Кохнівський хлібозавод» переходить на автономний. Тобто з від’єднанням від контактної електромережі.

Зрозуміло, що під час руху без зовнішнього електроструму заливати у «пащу» тролейбуса бензин чи солярку не потрібно. Адже альтернативним джерелом енергії стали акумулятори, батареї яких заздалегідь заряджаються від тієї ж таки контактної мережі...

Водночас пошук такого собі «універсального солдата» для пасажирських перевезень в індустріальній столиці Полтавщини — не чиясь забаганка. Надто з огляду на те, що мікрорайони в Кременчуці зазвичай формувалися біля великих промислових підприємств або подалі від тих із них, сусідство з якими найнебезпечніше для здоров’я земляків. Такі житлові осідки вийшли вельми розкиданими у просторі. З’єднати їх усі контактною мережею для електротранспорту — надто дорого і на сьогодні практично неможливо.

Тож згаданий маршрут — уже другий у наддніпрянському місті, на якому курсує тролейбус з автономним ходом. Перший проклали до 304-го кварталу. А наступними, за словами міського голови Віталія Малецького, стануть такі маршрути до мікрорайону Третій Занасип і на правий берег Дніпра, в Крюків.

Фото з сайту Кременчуцької міськради.