Головний архітектор Дніпра Дмитро Волик пояснив громадськості, чому.

— Це не ноу-хау дніпровської влади, а шлях, яким пройшли цивілізовані міста світу, — пояснює зодчий. — Уже давно доведено, що кількість смуг руху не забезпечує комфорт у пересуванні. Дніпро формував свою транспортну структуру ще за радянської парадигми, коли прерогатива надавалася максимальному поділу проїжджої частини. Але світові урбаністичні дослідження доводять, скільки б не було смуг, вони все одно всі будуть заповнені транспортом.

З другого боку, комфорт жителів безпосередньо залежить від формування громадського простору — вулиць. За сучасною урбаністикою, піраміда пріоритетів висуває насамперед комфорт пішоходів, далі — велосипедистів, громадського транспорту й уже потім — автомобілістів. Дніпро переймає світовий досвід, який довів свою ефективність.