Швидкий ритм життя, численні доручення на роботі та побутові обов’язки легко можуть заскочити зненацька кожного. У цьому калейдоскопі подій нам частенько бракує часу. Але ми поспішаємо повідомити, що управління часом — та суперсила, якої реально досягти кожному. Ось прості правила тайм-менеджменту.

Складіть список справ

Використовуйте планери та щоденники. Тайм-менеджери радять записувати всі ваші завдання в ієрархічному порядку: від найважливіших до тих, які не вимагають термінового виконання. Справи, записані на папері, мають чарівну властивість втілюватися в життя!

Контролюйте час

Часто виконуючи те чи інше завдання, ми відволікаємося на каву, перекуси, телефонні розмови. Ефективніше буде, якщо ви спробуєте працювати 45—50 хвилин і перериватися на 10 хвилин відпочинку. Після такої перерви ви повертатиметеся свіжішими та бадьорішими.

Позбавтеся перфекционізму

Багато хто через страх від складності завдання кидає виконання, навіть не почавши. Будь-яка справа може розтягтися до нескінченної бездоганності виконання. Але пам’ятайте просту істину: зроблене — завжди краще ідеально незробленого.

Уникайте факторів, що відволікають

Останні дослідження свідчать, що на листування із друзями, перегляд стрічки новин та інші спокуси технологій людина може витратити майже 6 годин на день. Телефони, розсилання реклами, електронна пошта крадуть величезну частину нашого часу. Подбайте, щоб гаджети були поза вашою увагою.

Навчіться казати «ні»

Уміння дипломатично відмовити можна зарахувати до рідкісного дару. Тайм-менеджери наголошують, що приділяти увагу варто тільки тим справам, які реально потрібні й до яких маєте справжній інтерес. Цим умінням найчастіше володіють люди, які поважають свій час, плани та цілі.

Починайте зі складного

У дитинстві, щоб отримати бажаний десерт, потрібно було спочатку з’їсти корисну кашу. У дорослому житті підпорядковуйтеся такому само правилу: насамперед — важкі завдання, а потім беріться за легші і цікавіші. Погодьтеся, закінчувати день краще приємними справами.

Автоматизуйте повсякденні завдання

У вас мабуть є систематичні доручення, які ви виконуєте кожного дня. Наприклад, відправляєте однакові розсилки своїм колегам або відповідаєте на листи. У такому разі ви можете використовувати шаблони.

Будьте організованими

Що зібранішими ви будете в побутових справах, то креативнішою та оригінальнішою буде ваша робота. Взявши рутину під контроль, ви зможете розвиватися, займатися цікавими проектами і творчістю.

Прислухайтеся до самопочуття

Налагодьте свій режим, давайте організму достатньо часу для сну та відновлення. Більшість успішних людей практикують медитацію для максимального позбавлення від негативу та стресу, а також — заняття спортом, прогулянки на природі.

Пам’ятайте, що ви самі обираєте темп дня, а відповідно — і виконання завдань. Сподіваємося, що наші поради допоможуть вам бути зібраними та продуктивними.