Учасники засідання, яке пройшло під головуванням очільника підкомітету у сфері кінематографу та реклами Павла Сушка, обговорили законопроект про внесення змін до Закону України «Про рекламу» (щодо протидії дискримінації за ознакою статі, № 3427).

Авторка законопроекту народна депутатка Марина Бардіна повідомила, що робота над документом тривала півроку. Цим документом пропонується: визначити поняття «дискримінаційна реклама» й «дискримінаційна за статевою ознакою реклама»; заборонити використання в рекламі дискримінаційних тверджень і зображень; збільшити розмір штрафів за порушення у сфері реклами, особливо в разі повторного порушення та ненадання або не-своєчасного надання інформації уповноваженим органам; запровадити публічне спростування дискримінаційної реклами.

Як очікується, ухвалення цього законопроекту сприятиме протидії дискримінації за ознакою статі у сфері реклами та формуванню гендерно-чутливого інформаційного простору, культури толерантності, а також нетерпимості до будь-яких форм насильства серед широких верств населення; посилить захист прав споживачів реклами, а також сприятиме встановленню правового порядку у сфері реклами.

Учасники засідання також заслухали членів Громадської ради при комітеті, представників рекламної сфери та юристів, які, зокрема, в межах підкомітету працюють над великим галузевим законом. Народний депутат Павло Сушко зауважив, що, на думку представників підкомітету, законопроект № 3427 варто повернути авторам на доопрацювання.

Голова підкомітету з питань інформаційної політики Євгенія Кравчук запропонувала доопрацювати законопроект до другого читання, повідомляє інформаційне управління апарату Верховної Ради України.

Фото Комітету з питань гуманітарної та інформаційної політики у Фейсбуці.