Ідеться про огороджувальні конструкції, призначені для захисту окремих територій (насамперед тих, де розташовані населені пункти) саме від дорожнього шуму. Наша газета вже повідомляла про те, що минулого року було завершено реконструкцію майже стокілометрової ділянки дорожнього полотна цією автомагістраллю міжнародного значення від Лубен до Полтави.
Тож її наблизили до європейських стандартів якості. Однак такі нормативи передбачають комфорт не лише для водіїв, а й для тих, кому «пощастило» жити чи працювати по сусідству з майже суцільним потоком автомобілів, зокрема й великовагових...
Тим паче що при реконструкції згаданої ділянки дороги її полотно розширювали, щоб забезпечити швидкісний рух чотирма смугами. І, звісно, в населених пунктах наближали до житлових будівель, об’єктів соціальної інфраструктури, закладів торгівлі тощо. Зрозуміло, що найкращим виходом із таких своєрідних транспортних «глухих кутів» було й залишається спорудження об’їздів міст і сіл.
Кілька таких збудували й на ділянці Лубни — Полтава.
Як повідомили власкору «Голосу України» фахівці Служби автомобільних доріг у області, на трасі Київ — Харків у межах трьох районів регіону — Лубенського, Миргородського та Полтавського — загалом змонтують 12 тисяч погонних метрів шумозахисних екранів.