А головне — змінити ставлення городян до громадського транспорту. Такі завдання поставлено перед програмою брендування міського транспорту. Брендовано вже п’яту частину рухомого складу.

У кожного виду транспорту — свій колір. Наприклад, блакитні тролейбуси, гранатові трамваї. Загальні обов’язкові елементи — дніпровська хвиля, логотип міста, інвентарний номер і назва перевізника. У салонах розміщується схема руху, спеціальні стікери. На жовтих наклейках зазначена вартість проїзду, способи оплати й розмір штрафу. Синіми позначено місця для людей з інвалідністю, перевезення дитячих візків тощо.

Як розповів фахівець департаменту транспорту і транспортної інфраструктури міськради Іван Васючков, перефарбування потребують трамваї й автобуси, а тролейбуси доставляють із заводів уже в належному вигляді.

Фото Дніпровської міськради.