Таке рішення у відповідній заяві директор товариства Сергій Бутко пояснив «зменшенням пасажиропотоку, значним збільшенням кількості пасажирів пільгових категорій, що фактично призвело до збитковості АС «Градизьк», а також «зростанням витрат на утримання автостанції й нерентабельністю цієї діяльності». Така ліквідація автостанцій у селищах і невеликих містах — зазвичай колишніх райцентрах — на Полтавщині стала типовою прикметою останніх років.

Їхні приміщення згадане товариство просто продає, щоб компенсувати збитки. Досить згадати, що тільки минулого року в області закрили понад півдесятка автостанцій. Раніше цьогоріч «згасла» й та, що функціонувала в Диканьці. Лише в деяких громадах їхні керівники та депутати не погоджуються з такою ліквідацією й наважуються підставити плече, зокрема й фінансове, задля того, щоб зберегти прихисток для пасажирів. Бодай у, так би мовити, переформатованому й «урізаному» вигляді, коли частина їхніх площ здається в оренду для комерційної діяльності.

При цьому неважко здогадатися, що й у позбавлені АС міста, селища маршрутки й автобуси продовжують курсувати. Однак їхні водії тепер підбирають пасажирів просто на зупинках чи деінде.

До речі, будівлю авто-станції в Градизьку вже виставили на продаж. Придбати її пропонують за 1 мільйон 700 тисяч гривень.