Проблеми розбудови мережі таких доріг та їх належного утримання днями аналізували на Путильщині, за участю заступника начальника Чернівецького обласного управління лісового та мисливського господарства Ігоря Чебана, головних інженерів, керівників гірських лісгоспів краю та науковців з Івано-Франківська. Йшлося про те, що саме Карпатський держспецлісгосп має розпочати проектування, а відтак і будівництво автошляху через перевал Джогул.

Більш як 3,5 кілометра якісного дорожнього полотна від Шепота до Верхнього Ялівця має бути облаштовано відповідно до норм та стандартів з урахуванням потреб лісового господарства, захисту довкілля та новітніх технологій.

Це зробить значно доступнішим для туристів популярну останнім часом колишню радянську радіолокаційну військову точку «Памір» на вершині гори Томнатик.