У селі Волосянка Славської громади відбулася робоча зустріч для налагодження співпраці між чотирма областями українських Карпат — обговорювали взаємодію між місцевими органами самоврядування та представниками локального бізнесу на принципах сталого туризму. Під час засідання озвучили потребу виділення коштів на держпрограму розвитку українських Карпат на 2022 рік. Також важливим підсумком зустрічі стало створення загального бренда «Карпатія».

«Коли це вдасться реалізувати, можемо спільно втілювати транскордонні проекти, створювати міжрегіональні туристичні шляхи», — повідомив заступник начальника управління туризму та курортів Львівської ОДА Тарас Лозинський. 

На засіданні обговорили ідею створення агенції регіональних рад, що об’єднає чотири області та де можна буде вирішувати питання регіонального розвитку.

Львів.