Цей законопроект за участі авторки законодавчої ініціативи народної депутатки Елли Рєпіної на своєму засіданні розглянув Комітет з питань гуманітарної та інформаційної політики.

Законопроект передбачає поширення норм та обмежень, встановлених Законом України «Про рекламу» до тютюнових виробів, на електронні сигарети та рідини, що використовуються в електронних сигаретах. Водночас під час роботи над законопроектом члени профільного підкомітету дійшли згоди щодо необхідності поширення цих обмежень та заборон на рекламу пристроїв для споживання тютюнових виробів без їх згоряння та тютюновмісних виробів для електричного нагрівання (ТВЕН) за допомогою підігрівача з електронним управлінням.

«Реалізація положень законопроекту, на нашу думку, сприятиме обмеженню куріння або споживання зазначених сигарет, рідин, виробів і пристроїв населенням України, особливо молоддю та підлітками», — сказав голова підкомітету у сфері кінематографа та реклами народний депутат Павло Сушко, додавши, що пропозиції робочої групи за результатами засідання трьох підкомітетів спрямовані на те, аби не йти шляхом тотальної заборони всього і вся, а забезпечити в остаточній редакції проекту закону баланс інтересів громадськості та рекламної індустрії. Тож законопроектом передбачено перехідний період у шість місяців, щоб галузь перелаштувалася до нових умов.

За підсумками обговорення народні депутати вирішили рекомендувати Верховній Раді прийняти законопроект «Про внесення змін до статті 22 Закону України «Про рекламу» щодо реклами електронних сигарет і рідин, що використовуються в електронних сигаретах» у другому читанні та в цілому в запропонованій комітетом редакції. Окремо вирішили звернутися до Комітету з питань здоров’я нації, медичної допомоги та медичного страхування з інформацією про ухвалене рішення та пропозицією узгодити надалі зміст законодавчих новел цього законопроекту та законопроекту щодо охорони здоров’я населення від шкідливого впливу тютюну (№ 4358).

Водночас народні депутати розглянули та ухвалили рішення рекомендувати парламенту відхилити два законопроекти щодо реформування системи інституційного догляду та виховання дітей (№ 3587 та № 3587-1), а законопроект «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сприяння формуванню відповідального батьківства» (№ 3667) підтримати за основу з урахуванням зауважень комітету.

Крім того, комітет розглянув лист з проханням надати роз’яснення щодо необхідності отримання сертифіката на рівень володіння державною мовою працівнику, призначення якого на посаду державної служби здійснюється шляхом переведення в межах однієї структури.

На думку представників комітету, переведення державного службовця на іншу рівнозначну чи нижчу посаду в тому самому або іншому державному органі (зокрема у випадках, передбачених ч. 5 ст. 22 Закону України «Про державну службу») може здійснюватися без наявності у такого державного службовця державного сертифіката про рівень володіння державною мовою.

За повідомленням Інформаційного управління апарату Верховної Ради України.