Відсутність об’їзної завдавала чимало незручностей містянам. Через транзитні фури затори стали нормою на занадто вузьких для габаритного транспорту місцевих вулицях. Постійно стопорився рух громадського транспорту, коли вантажівки займали трамвайні колії. Стан дорожнього покриття швидко погіршувався.

ДОВІДКА

На завершення будівництва ця дорога чекає вже десять років. Почали проект в 2011 році, в 2014-му через відсутність фінансування роботи тимчасово зупинили. Нині роботи відновилися в рамках національної програми «Велике будівництво». Пропускна спроможність траси становитиме понад 2 600 автомобілів на годину.

«Нова магістраль надзвичайно важлива для економіки, оскільки завдяки їй здійснюється найкоротший транспортний зв’язок між промисловими центрами України — Донбасом, Дніпром і Кривим Рогом. Також розвантажить набережну, у місті буде менше заторів і загазованості», — розповів голова облради Микола Лукашук.

Об’їзна матиме унікальну кілометрову естакаду — продовження Кайдацького мосту — яка звивистою траєкторією пройде над заводською зоною і залізничними коліями. Її скомпонують із залізобетонних балок і металевих прогонів, які насуватимуть на опори.

«Це надскладний дорожній проект. Усе через промзону, над якою прокладатимемо автошлях. В Україні ще не будували таких криволінійних естакад. Будемо першими», — розповів головний інженер Юрій Зубарєв.

Проектом передбачено перебудову наявних мереж і комунікацій, що потрапляють у зону будівництва. Для мешканців довколишніх будинків для шумоізоляції магістраль облаштують спеціальними екранами з металу та пластику. А на виїзді з міста побудують залізничний шляхопровід. Дорогу прокладуть під ним. Будуть і дворівневі розв’язки.

У роботах планують задіяти майже триста будівельників і мостовиків, більш як двісті екскаваторів, кранів, бульдозерів, котків, самоскидів, асфальтоукладачів та іншої техніки.

ЦИФРА

У роботі буде задіяно 16 котків, 14 бульдозерів, використано 72 500 тонн асфальту, 8 600 тонн металу, виконано 2,6 мільйона квадратних метрів земляних робіт.

«Почали розчищати великий будівельний майданчик поблизу вулиці Маяковського. На заводі вже виготовляють перший металевий прогін для естакади. Він буде завдовжки вісімдесят метрів», — каже представник підрядної організації Дмитро Баглай.

Загальна вартість договору з підрядником, що затверджена на сесії обласної ради, становить 5,19 мільярда гривень.

Дніпро.

Фото з відкритих джерел.