За це, звісно, мешканці безмежно вдячні. Чого не скажеш про диспетчерську службу підприємства, операторки якої впродовж трьох днів годували садоводів обіцянками, посилаючись на завантаженість ремонтних бригад, а то і вдаючи, що вперше чують про відсутність електроенергії. Нарешті — через 42 години (!) — аварію було ліквідовано.
Мораль. Якби монополісти дотримувались букви закону, то мешканці «Авіатора» могли б сподіватися на сяку-таку компенсацію за зіпсовані у холодильниках продукти, «тимчасові не-
зручності» та моральну шкоду. Проте не почули навіть вибачень. Тож чому Держенергонагляд та НКРЕКП заплющують очі на свавілля енергетиків, очевидно, питання риторичне. Але якщо раптом їх зацікавить наведений вище випадок, то зауважу, що електроенергії у СТ «Авіатор» не було з 12.30 22 липня до 18.00 24 липня цього року. Про вжиті заходи прошу повідомити.
Крушинка Київської області.