Такі кабінети відкрили у школах №№ 39 та 69-й. Тепер він з’явився ще й у 147-й.

Реконструкцію розпочали ще у жовтні 2021 року. Майже всі роботи завершилися до вторгнення. Але потім школи зачинили. Тепер, коли навчальні заклади відкрилися, роботи вдалося завершити. Провели капітальний ремонт підлоги, стін, стелі, оновили електричну проводку та вікна, встановили нові меблі. Кабінет укомплектували фрезерувальним та заточувальним верстатами. Також закупили багато дрібного інструменту та витратних матеріалів.

«Після ремонту тут цікаво та є ще більше бажання ходити на урок праці. Хочеться вчитися: верстати нові, для кожного є простір, світло яскраве, щоб вирізати деталі. До того ж у мене була мрія стати інженером. Уся родина пов’язана з цією професією, й у цьому кабінеті я зможу навчатися базових речей інженерії», — розповів 14-річний Андрій Трибула.

Шкільний учитель праці Станіслав Анатолійович каже, що під час створення кабінету із ним радилися, що краще сюди поставити, щоб для кожної дитини був простір: «Завдяки новому обладнанню зможу пропонувати учням нові цікаві уроки. Нині школярі самі обрали, що хочуть опанувати на першому уроці. Тож робимо ялинкові прикраси, задіяли всі верстати».

У планах завершити початі до вторгнення роботи ще у двох навчальних закладах.

«Попри війну вже сьогодні маємо думати про те, яких професій потребуватиме країна для відновлення. Які фахівці матимуть роботу, а які — ні. Країні не потрібні десятки тисяч посередніх юристів і економістів. Уже зараз кваліфікований електрик чи оператор верстата має вищу зарплату. Тож треба дати дітям ще під час навчання в школі можливість ознайомитися з азами таких професій. Щоб дитина, у якої є до цього хист, могла її свідомо обрати. І далі слідувати навчальним маршрутом, який приведе її до затребуваної професії», — сказав Дмитро Кисилевський.

Дніпропетровська область.

Фото зі сторінки Дмитра Кисилевського у Фейсбуці.