У Харкові ударними темпами будується нове залізничне депо. Уже в березні воно буде готове до технічного обслуговування нових швидкісних потягів. Південна залізниця інвестує в цей сучасний технічний парк близько 150 млн. грн. Про це повідомив журналістам начальник Південної залізниці Віктор Остапчук. За його словами, в 2011 р. у будівництво вже було інвестовано понад 100 млн. грн. На початку 2012 р. освоять ще близько 50 мільйонів. Депо обслуговуватиме фірмові поїзди «Skoda» і «Hуundaі», сучасні вагони виробництва Крюковського вагоноремонтного заводу, а також інші пасажирські вагони.

Як відзначив В. Остапчук, реконструкція старого депо назрівала вже давно, але роботи почалися тільки в 2011 р., з початком активізації робіт зі швидкісного залізничного руху в Україні. Щоправда, якщо саме депо вже через місяць зможе приймати та обслуговувати рухомий склад, то адміністративно-виробнича база буде готова на цей термін на 70—75 відсотків.

Залізничники пояснюють, що закуплено багато обладнання, що його монтуватимуть у лютому — березні, у тому числі — сучасні котельна й компресорна. З їхнім введенням в експлуатацію багато робіт проводитимуть в автоматичному режимі, тому не буде необхідності утримувати операторів, зазначив начальник залізниці.

Усі роботи з реконструкції комплексу депо планується закінчити до початку травня. Складні ремонти швидкісних поїздів виконуватимуть у київському депо в Дарниці (воно теж будується), ну, а потокові ремонти — в Харкові. Очікується, що в країні розвиватиметься парк двоповерхових і інших видів сучасних потягів, тож депо буде затребуваним. Адже для нових вагонів потрібні й сучасні засоби діагностики засобів автоматики та іншої складної техніки.