Якою має бути європейська журналістика в умовах глобалізації медіа-ринку та інтеграції суспільства в ЄС? На це запитання шукали відповіді на спільному семінарі журналісти Кіровоградської, Миколаївської, Одеської і Херсонської областей разом зі своїми іноземними гостями. Дискусія відбувалася в Кіровоградському муніципальному колегіумі. В рамках семінару тут урочисто відкрили освітньо-інформаційний центр «Україна-Європа».
Представники польських (доктор Мачей Міжеєвський, журналіст, науковий співробітник Інституту журналістики Ягеллонського університету, м. Краків), французьких (Івон Роншар, викладач журналістики), німецьких (Доріс Гайманн, кореспондент газети «Райніше пост» у Москві) мас-медіа разом із першим секретарем Посольства Франції в Україні, радником з питань преси Гійомом Наржолє, першим радником Посольства Республіки Польща в Києві Ярославом Рибаком, третім секретарем відділу преси Посольства Федеративної Республіки Німеччини Роландо Шмідтом говорили про журналістську етику як невід’ємну частину стандартів роботи медійника. Обговорили й тему використання національної інформації в регіональних виданнях.
Вів семінар директор Миколаївського коледжу преси та телебачення Гліб Головченко. Найцікавішою з огляду на майбутні президентські перегони була дискусія на тему: «Передвиборча компанія як виклик журналісту: досвід з Німеччини, Польщі, України та Росії».