На сталеві магістралі вийдуть перші двадцять локомотивів нового покоління
— Універсальний вантажно-пасажирський електровоз ДС 3, що пройшов випробування, — каже генеральний директор науково-виробничої компанії «Електровозобудування» Валерій Чумак, — увібрав цілий букет унікальних інженерно-технічних розробок, котрі родом з вітчизняного військово-промислового комплексу та гатунку світового рівня електровозобудування.
Скажімо, новітній перетворювач електроструму повертатиме в контактні мережі 20—30 відсотків енергії, спожитої локомотивом. Керування електровозом повністю автоматизоване. Машиніст лише задаватиме параметри швидкості і сили тяги, а решта — за бортовими комп’ютерами.
Утім, дніпропетровські конструктори, техніки та вчені вже чаклують над створенням ще сучаснішої машини — ДС 4, яка працюватиме і на змінному, і на постійному струмі. Отож тяга є! Ще б пак, адже це буде третя машина на рахунку колективу НВК «Електровозобудування», який очолює академік Транспортної академії і лауреат Державної премії України Валерій Чумак.
 
Дніпропетровськ.