У Харкові зріє «ювілейний скандал». До святкування цьогоріч 350-ліття міста заплановано пуск двох нових станцій метро. Щоб зберегти існуючий інтервал між рухом електричок на продовженій так званій Олексіївській лінії, було вирішено закупити п’ять рухомих составів. Нові вагони замовили на російському заводі в Митищах. Повністю їх укомплектовувати передбачалося в Харкові. Така схема давала змогу знизити собівартість вагонів на вісім мільйонів гривень.
Але 15 нових російських вагонів, що мали прибути на початку січня до Харкова, так і залишилися в Підмосков’ї. На перевезення та оплату всіх митних зборів потрібно понад три мільйони гривень, яких у харківського метрополітену, як стверджує його керівництво, немає. І, якщо гроші не надійдуть найближчим часом, виконання харківського замовлення завод відкладе ще на півроку. Міністерство транспорту з обіцяних 50 мільйонів гривень перерахувало лише 11. Місцева влада недвозначно натякає на винуватця всіх лих, кажучи, що Міністерство транспорту торік ввело в експлуатацію нову будівлю міністерства, на що витрачено величезну суму, повідомляє наш власний кореспондент Микола КОСИЙ.