Приємний подарунок до Дня незалежности отримали мешканці Коростишева, що на Житомирщині. За кілька днів до свята тут відкрито реконструйоване поштове відділення.

Перше, що вражає, коли заходиш до нього — зал для обслуговування клієнтів. Просторий, по сучасному оформлений, він більше схожий на офіс великої фірми, ніж на пошту. Для зручності тут представлено практично всю інформацію, яка необхідна клієнтам.

Заслуговують на увагу і робочі місця поштовиків. Все продумано і зроблено так, щоб від роботи не псувався настрій. А завдяки потужним комп’ютерам з сучасним забезпеченням, схоже, не буде і традиційних черг. А якщо все-таки вони з’являться, то почекати своєї можна на зручних м’яких лавках. Згідно з програмою, розробленою і впроваджуваною Житомирською дирекцією Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта», до наявних п’яти подібних сучасних відділень до кінця року буде реконструйовано ще п’ять. Коштує перебудова такого об’єкта разом з сучасними технічними засобами приблизно сто тисяч гривень. При цьому з державного бюджету не витрачається жодної копійки. Всі кошти зароблені самими поштовиками.

Присутній на відкритті відділення голова Державного комітету зв’язку та інформатизації Микола Гончар у своєму виступі підкреслив, що стратегія всіх підприємств зв’язку — це насамперед міцна виробнича база, сучасне обладнання і технології, висококваліфіковані фахівці і постійна турбота про людей. Микола Вікторович від імені працівників галузі подарував два комп’ютери місцевим навчальним закладам. Прикметно, що це не перша така допомога. За сприяння і меценатської допомоги ВАТ «Укртелеком» на Житомирщині у дев’яти загальноосвітніх закладах відкрито комп’ютерні класи. І не остання. Чому сприяє підписаний Держкомзв’язку і Житомирською облдержадміністрацією протокол намірів про співпрацю.

Про це йшлося і на урочистостях, і на робочій нараді з керівними працівниками галузі зв’язку. Насамперед, розглядалися питання ліквідації наслідків стихій, від яких час від часу потерпала область. Що стосується оптимізації тарифів на основні послуги електрозв’язку: за дві гривні, на які зросла абонплата, отримали ще 75 хвилин безкоштовних розмов. А кричать про удар по кишені бізнес-структури, які справді практично годинами вирішують свої питання по телефону.