Протягом першого півріччя цього року до відділу з питань звернень громадян апарату Верховної Ради України надійшло понад 15 тисяч пропозицій, заяв і скарг громадян.
Як і торік, констатують у відділі, значна частина звернень стосується забезпечення законності та охорони правопорядку (майже 26% від загальної кількості звернень). Автори у своїх листах і на прийомі висловлюють стурбованість криміногенною ситуацією в державі, скаржаться на бездіяльність адміністративних органів, покликаних підтримувати порядок та створювати безпечні умови життя.
Гострими у листах залишаються питання соціального захисту. Кількість звернень, у яких вони порушуються, становить понад 25%. У своїх зверненнях громадяни просять звернути особливу увагу на інвалідів, ветеранів Великої Вітчизняної війни, малозабезпечені сім’ї, нарікають на наміри уряду замінити передбачені законодавством пільги системою адресної допомоги. Висловлюючи своє розуміння того, що підвищення життєвого рівня залежить від стану виробництва, дописувачі надсилають звернення з вимогами посилити вплив на реформування економіки, не стояти осторонь ринкових процесів, зменшити податковий тиск на виробника. Таких звернень з початку року надійшло майже 1,7 тис.
Майже 800 громадян висловили свої пропозиції, зауваження, а часто і невдоволення проведенням реформ на селі, зокрема, отримання та використання земельних сертифікатів, майнових паїв, а також цін на сільськогосподарську продукцію.
У першому півріччі значна частина скарг, пропозицій стосувалася проблем повернення заощаджень державою, списання боргів за послуги житлово-комунального господарства, заборгованості із заробітної плати.
У майже 600 зверненнях, які надійшли з початку роботи парламенту четвертого скликання, висловлюється ставлення до роботи Верховної Ради України, діяльності народних депутатів. Бажаючи новообраним народним обранцям успіхів, дописувачі просять їх працювати ефективно, вимагають якнайшвидшого прийняття давно обіцяних, але відкладених законопроектів.
Інформаційне управління ВР.