Статистичний аналіз аварійності на дорогах Закарпаття свідчить про провал роботи нової патрульної поліції. Про це на своїй сторінці у Фейсбуці заявив голова ОДА Геннадій Москаль. Як вказують офіційні цифри, стара Державтоінспекція була набагато ефективнішою.


— Ми порівняли кількість дорожньо-транспортних пригод та потерпілих в Ужгороді, Мукачевому і на трасі Чоп—Київ у межах Закарпатської області за 2014-й, 2015-й та 2016 рік, — зазначає керівник ОДА. — Саме ці ділянки — сфера відповідальності нової патрульної поліції, яка склала присягу в кінці листопада 2015 року. Фактично вона почала працювати у 2016-му, тому показники за 2014-й та 2015 рік стосуються роботи старої ДАІ... Отож у 2014-му в Ужгороді зареєстровано 63 ДТП, у результаті яких 5 осіб загинули і 70 дістали різні травми. У 2015 році сталося 64 ДТП, де 4 особи загинули й 75 дістали травми. А в 2016-му (тобто за час роботи нової патрульної поліції) кількість ДТП в обласному центрі зросла до 97 випадків! У результаті 5 осіб загинули і 109 дістали різні травми (збільшення кількості травмованих на 45,3%).


Аналогічна ситуація, стверджує Г. Москаль, і в Мукачевому. Ці цифри, підсумовує очільник Закарпаття, вкотре підтверджують: широко розрекламована й суцільно реформована поліція не те, що не дає жодної користі суспільству, а навпаки, завдає шкоди й різко збільшує травматизм на дорогах.

Закарпатська область.