З листом, у якому попросили заборонити закупівлю за кордоном вживаних тролейбусів за бюджетні кошти, звернувся колектив Луцького автоскладального заводу корпорації «Богдан» до Прем’єр-міністра Володимира Гройсмана. Оскільки така практика в державі набирає дедалі більшого поширення, то підприємство, що випускає сучасну техніку, практично не завантажене.

 

Яскравим прикладом цього є й Луцьк, в якому кількість списаних у Польщі тролейбусів щороку зростає. Зокрема, заплановано в 2017-му придбати за бюджетні кошти в сусідній державі ще десять таких машин. Як показала практика, незважаючи на порівняно низьку вартість, ці тролейбуси часто виходять з ладу, потребують значних коштів на ремонт, є аварійно небезпечними. Колектив також нагадує, що завод — один із найбільших платників податків до бюджету Луцька, його колектив нараховує майже тисячу працівників.

Волинська область.