Херсонці, які вже втомилися бути заручниками страйку приватних перевізників, вимагають від муніципальної влади знайти їм альтернативу. В електронній петиції, розміщеній на офіційному сайті міськради, городяни закликають орган місцевого самоврядування придбати 40 нових тролейбусів. Пропозиція, що й казати, слушна: за даними КП «Херсонелектротранс», на вулиці сьогодні виходять 35—38 тролейбусів, а потрібно принаймні вдвічі більше. Та питання, де взяти гроші: один новий тролейбус коштує майже два мільйони гривень, а на сорок треба всі вісімдесят мільйонів. Таких грошей у міській скарбниці немає, тож на підприємстві покладають сподівання хіба що на пільговий кредит від ЄБРР.
Така сама ситуація і з пасажирськими автобусами: директор КП «Херсонкомунтранссервіс» Павло Макейчик каже, що весь парк цього виду комунального транспорту — це «аж» чотирнадцять автобусів. Але з них на маршрути технічно спроможні вийти тільки три. За таких обставин у приватних перевізників руки розв’язані. Частину маршрутів вони взагалі перестали обслуговувати, на інших самочинно встановили тариф — від восьми до двадцяти гривень. Ті пасажири, хто обурюється «махновщиною», отримують у відповідь зверхнє: «Не подобається? Йди пішки!»
Херсон.
90
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1День адвокатури України 267
-
2Пенсійному фонду України – 35 років 56
-
3Кабінет Міністрів затвердив Порядок здійснення державного контролю у сфері кіберзахисту 44
-
4Кабмін удосконалив процедури декларування та реєстрації місця проживання 39
-
5Голова Верховної Ради України Руслан Стефанчук: Парламентський Різдвяний молитовний сніданок — простір спільної молитви, пам’яті та відповідальності за державу 36

