Сучасний комфортний центр обслуговування клієнтів ПАТ «Закарпатгаз» відкрили в Хусті. Створено ЦОК замість абонентського відділу. Відтепер вирішувати всі газові питання буде набагато простіше і швидше. Обслуговуватиме він споживачів міста і Хустського району.

У центрі відвідувач отримує талон. Автоматично на електронному табло висвічується номер, який зазначено на ньому, і номер столика, до якого треба підійти. Паралельно ця інформація озвучується голосом.
У приміщенні — зручні меблі. Для дітей облаштовано ігровий куточок. Тепер очікувати на свою чергу доведеться від 2 до 10 хвилин, а не 20-40, як раніше.
— Ці умови створені для зручності наших споживачів. Коли діяв абонентський відділ — були постійні черги. Працівники працювали у посиленому режимі і при тому в черзі інколи доводилося чекати до години. З відкриттям центру все стало швидко, зрозуміло і зручно, — каже начальник Хустського відділення ПАТ «Закарпатгаз» Василь Бенца.
Оператори ЦОКу надають 43 послуги, починаючи від обслуговування клієнтів з питань приєднання до газової мережі, прийому відповідних документів, укладення угод і видачі актів виконаних робіт тощо. Багато споживачів звертаються з питань обліку газу або ж по консультацію стосовно пільг та субсидій.