Цікаво, чим керується Антимонопольний комітет України (АМКУ), визнаючи, що використання таких слів, як «найбільше покриття», «найбільша швидкість», «лідер» створює у споживача реклами сприйняття першості й може вплинути на купівлю послуг, і водночас ніяк не реагує на те, що мобільні оператори взяли за правило обманювати своїх клієнтів, називаючи «безлімітним» мобільний інтернет, який не є безлімітним. Усім відомо, що у разі перевищення певних обсягів швидкість його знижується, а за використання додаткових мегабайт береться додаткова плата. А чому б АМКУ не порушити справу про те, що невикористані хвилини, мегабайти, смс повинні переходити на наступний місяць, адже вони оплачені! Або кошти за них мусять повертатися клієнтові. У будь-якій сфері так і робиться! З якого це дива мушу щомісяця робити такі подарунки мобільному операторові?

Львів.