Протягом тижня температура повітря навіть у тіні сягає 34 градусів. Додамо ще й розігрітий до 100 градусів асфальт... Але попри таку неймовірну спеку дорожники Луганщини не припиняють працювати. Зокрема, проводять аварійні відновлювальні роботи на мосту через річку Айдар у Старобільську і в самому місті на трасі державного значення Н-26. Працюють за схемою «великих карт», а це значно надійніше, ніж аварійний ямковий ремонт, бо дає змогу довше зберегти проїжджу частину мосту.

Підрядники обіцяють завершити роботи в максимально стислі строки. Ця важлива споруда розташована на 195-му кілометрі автодороги держзначення, що з’єднує східну та західну частини краю і тягнеться через усю область до міста Чугуїв на Харківщині. Влітку 2014 року міст зазнав пошкоджень, унаслідок чого рух автотранспорту був обмежений. 2017-го його відновили за допомогою ПРООН в Україні, а конкретно — за фінансової підтримки уряду Японії. На жаль, бюджет робіт був обмежений, тому зробили капремонт лише одного з 11 прольотів.

Як зазначив начальник відділу якості та технічного контролю і нових технологій Служби автомобільних доріг у Луганській області Віктор Циганський, востаннє поточний середній ремонт покриття на мосту, якому вже понад 50 років, проводився у 2003-му. Крім того, ситуацію погіршують важкі фури, що також руйнують асфальт.

У розпалі сезон відновлення комунальних доріг у Новоайдарському районі. Першою такий ремонт розпочала Олексіївська сільрада. Заходами районної програми передбачено проведення капітального та поточного ремонтів у Новоайдарській селищній, Колядівській, Новоохтирській і Райгородській сільських радах. Загалом планується виконати робіт на 9 млн 720 тис. грн на умовах співфінансування 50/50 із районного та сільських бюджетів.

Фото прес-служби САД в області.