В порту «Очаків» пальне з барж заливали напряму в автоцистерни.

Те саме відбувалося в районі Кілії, де на берег крізь чагарники було прокладено спеціальну трубу.

Фото з архіву «Голосу України».

У боротьбі з тіньовим ринком нафтопродуктів поки що перемагає останній. Фіскальні органи щороку викривають дедалі більше «підпільних» АЗС, які працюють на сумнівному паливі. Але чомусь ніхто не може виявити джерело, яке підживлює розгалужену мережу тіньової торгівлі.

Кілька років тому наша газета вже писала про незаконні схеми завезення пально-мастильних матеріалів через порти Одещини та Миколаївщини, повідомляла про звернення до Генпрокуратури низки народних депутатів України з проханням провести ретельну перевірку фактів масштабної контрабанди, що завдає значної шкоди економіці та національній безпеці. Наші кореспонденти разом з громадськими активістами вивчили ситуацію в регіонах та оприлюднили низку шокуючих матеріалів. Жодної реакції від правоохоронних органів на публікації ми не дочекалися. Проте тема отримала широкий суспільний резонанс, після чого Державна фіскальна служба навіть запустила спеціальну програму боротьби з контрабандою нафтопродуктів. Здавалося, крига скресла. Та, як повідомляють наші кореспонденти, злочинні схеми у морі контрабандного бізнесу діють і сьогодні, гарантуючи шалені прибутки організаторам та їхнім покровителям і закладаючи чергові міни під економічний суверенітет країни.

Продовження теми.