Керівництво Луганської області сподівається, що проблему залізничного сполучення в регіоні вдасться розв’язати. Ідеться про будівництво залізничної гілки до Луганської ТЕС. Вона потрібна не лише для підвезення вугілля на цей стратегічно важливий об’єкт, який є єдиним джерелом електропостачання області, а й для перевезень сільгосппродукції, а ще приєднає регіон до всеукраїнської мережі залізничних доріг. Це питання, зокрема, обговорювали під час виїзного засідання Комітету Верховної Ради з питань прав людини, деокупації і реінтеграції тимчасово окупованих територій у Донецькій, Луганській областях та Автономної Республіки Крим, міста Севастополя, національних меншин і міжнаціональних відносин, яке відбулося в Сєвєродонецьку.

За інформацією Луганської ОДА, на будівництво додаткової залізничної гілки необхідно 2,5 мільярда гривень. Однак керівник регіональної філії «Донецька залізниця» Сергій Бугаєв уточнив: зазначена вартість передбачає лише залізничну інфраструктуру без мостів і переїздів. За підрахунками фахівців «Укрзалізниці», загальна вартість сягне 10 мільярдів гривень, а на реалізацію проекту знадобиться від 3 до 5 років. «Укрзалізниця», на жаль, не може нині дозволити собі самостійне будівництво за такі кошти, — заявив Сергій Бугаєв. — Це питання має бути винесено на розгляд і Кабміну, і РНБО, оскільки забезпечення вугіллям Луганської ТЕС у Щасті — політична, стратегічна і соціальна відповідальність держави». Представник «Укрзалізниці» висловив сумніви в доцільності будівництва такого дорогого об’єкта, якщо нині йдеться про деокупацію території, що тимчасово не підконтрольна українській владі. Однак Луганщина сподівається на краще і привезла свої пропозиції на інвестиційний форум у Маріуполь.