Хотіла отримати гроші, що надійшли на мою пенсійну «Картку киянина» від КМДА до свят, а банкомат «Приватбанку» картку проковтнув. Довелося місяць їздити в метро, купуючи жетони, адже пенсійне посвідчення тепер, виявляється, в Київському метрополітені не дає права на безплатний пільговий проїзд! Та на цьому неприємності не закінчилися. В «Ощадбанку» сказали, що випуск нової картки триватиме місяць, а якщо з вини клієнта, то послуга коштуватиме вісімдесят гривень. Як легко, виявляється, у нас нині звинуватити клієнта! Відсутність руху коштів на картці працівники банку оцінили у двадцять гривень, а розблокування (?) її — ще у тридцять гривень. Так я втратила віру у справедливість, а «Ощадбанк» збагатився на 130 гривень.

Ірина ЄРМАКОВА, пенсіонерка.

Київ.