Оскільки у мене немає Інтернету, а користуватися терміналами не навчена, то вирішила розрахуватися за комунальні послуги у найближчому відділенні Ощадбанку, бо все одно виходила у магазинчик за хлібом і молоком. Та й черги у відділенні не було.

Була дуже неприємно здивована тим, що у банку збільшили плату за кожну квитанцію. Так, за квитанцію за водопостачання сплатила 15 гривень (раніше 7 грн), по 10 гривень взяли за те, що оформили платежі за електроенергію, вивезення сміття, газ (раніше брали по 7 грн). І все це в умовах карантину, коли людям і без того важко виживати, особливо пенсіонерам, у яких кожна копійка на рахунку. Тим часом обіцяної карантинної тисячі я ще не отримала. Та й вона знецінилась здорожчанням продуктів і ось такими банківськими «сюрпризами».

Рівне.